Thursday 26 January 2012

dragon ball kembali...

dragon ball dah kembali!!!! ya untuk aku jak la... lamak dah xtga cita dragon ball tk gik... gik ingat masa time sekolah rendah dolok... nang boleh kata tiap-tiap ari la baca komik nya... nang tiap kali abangku (Hasnul aka bang Cek) balit dari Penang, tiap kali ya juak nya bak komik ya... p bla nak dekat UPSR dolok... tah cne dak ka kak Noon simpan nya... sampe kinek tk masih gik mistery... ya kisah lamak dolok...


p kinek tk.. dengan adanya internet & laptop (mok juak)... dapat la baca balit komik ya melalui internet tek... juz taip n search ckit.. dapat la apa yang kita maok... hehehe... tuk semuanya bermula bila aku abis exam semester tek... aku abis 6 januari tek... disamping mengisi masa lapang dengan tut.... (lak cita nya)... aku abiskan masa baca komik jak la... aku start baca ya dari awal-awal gik episod nya... bukannya apa pun... syok bila tga cita nya time kecik... kadang-kadang ya, tetak kedirik jak tga olah goku time ya...



time nya gik kecik tk la yang paling bez rasanya... tiap kali nya berlawan, mesti nya polahadengan lucunya... mula-mula nya bertemu ng bulma... then, nya bertemu ngan mahaguru roshi.. kakya nya temu ngan kurin gik... adoi... nang bez la... xtauk la bagi kitak orang kedak ne... tapi bagi aku, nang bez.. hehehe... hahaha... ku mk sambung baca balit lok... kinek tk aku tengah baca nya lawan ng cell.. enjoy yourself...









2 comments: