Thursday 26 January 2012

i'm student or i'm staff

entry kali tk bunyi macam pelik ckit... tapi bagi orang yang dah lamak kenal & mengenali aku, memang dak nya rasa benda tk bukan pelik... tapi bagi yang baruk mok kenal & tauk sapa aku, bunyi nya memang pelik... huhuhu

sebenarnya... dragon ball ada 7 biji semuanya... hehehe... mentang-mentang la aku gik tengah layan cita dragon ball balit... actually, aku tk masih gik student unimas la... huhuhu... disebabkan banyak gilak komitmen dengan kerja kelab, aku dah rupa staf berbanding rupa seorang student... ya memang aku akui la... b4 bukak semester gik aku dah mula buzy... bukan lah sebab buzy gene2 pun, tapi urus ya urus ya, jumpa ngan penasihat & latihan gamelan ku, yalah yang membuatkan aku terlalu buzy... 

untuk semester depan, aku mok tukar jawatan awal sak banyak benda aku boleh berik komitmen & biarlah urusan kelab ya orang lain yang pegang... cukuplah untuk semester tek aku jadi kedak ya... huhuhu... 

lata orang, mun kita mena-mena maok, kita akan sedaya upaya untuk dapatkannya kan... maybe apa yang kita maok ya xkedak apa yang kita dapat... tapi bersyukur la.. sebab kita xtauk apa yang sebenarnya yang kita dapat... dari pandangan mata kita, ya hanyalah kecik pemberiannya tapi satu hari kelak, pemberian yang kecik ya yang akan mengubah hidup kita...

No comments:

Post a Comment